Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 13 september 2010

NYA BUZZADOR KAMPANJER

Nu har jag kommit med i två nya kampanjer som


- Först är för Pampers, testa deras nya Active Fit blöja, som vi mer än gärna testar lite mer ;-) Är ju redan sjukt nöjd med den, men nu har jag möjlighet att dela med mig av några provex. dessutom till er kanske? ;-D

Sen ska jag få testa gratis film från LOVEFiLM.se

Det bästa är att jag kan redan nu erbjuda er, mina läsare, samma erbjudande som jag fick..

HÄR får du testa gratis filmer i en månad - utan några som helst kostnader!! Eller ange "FILM09" på deras hemsida då du registrerar dig!!

Bli du oxå så du får en massa skojiga gratis produkter att testa, till dig - till barnen - till djuren :-D Produkter som passar alla i familjen!!

bloglovin

2 kommentarer:

Daella sa...

Vilken härlig blogg du har :-)
Ska ta mig och läsa den ...
Vill du kan du kika in hos mig
http://daella.se
du kan bli förmånskund och få 20% rabat nu ! Läs fråm början om du vill...

Mia sa...

hahaha... Samma två som jag är med i. :-D
DÅ kan vi ju diskutera blöjorna ingående sen då. ;-)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos