Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 22 september 2010

NYHETER HOS HM

Dom här klänningarna och setet med ringar
tror jag är ett måste att klickas hem från H&M.
Jag blev väldigt glatt överraskad av alla
nyheter hos H&M just nu. För er som är gravida
så har det kommit in massvis med fina kläder!

bloglovin

5 kommentarer:

MAMMAFIA sa...

Jättefint!

Unknown sa...

Men du vännen.... borde väl vara Miss Dee Combiné ringarna och inte H&M´s ;)

Linda sa...

åh det där har jag oxå kollat på! så snyggt, behöver verkligen piffa upp garderoben nu efter graviditet... =)

Dinaras familjeliv sa...

Gillar klänningen!! Fin.

Vanilla sa...

Den svarta klänningen var jättesnygg! :-)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos