Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 17 september 2010

LANSERINGEN AV BARNSHOPPING.SE

Det finns idag över 400 barnbutiker på nätet och som shoppingintresserad är det svårt att få en överblick över marknadsutbudet och de senaste erbjudandena.
Men nu kan du slippa surfa runt i timmar för att hitta det du söker och slippa prenumerera på en massa olika nyhetsbrev för att hålla dig uppdaterad. Anmäl dig du också till Nyhetsbrevet Barnshopping.se som innehåller över 30 barnbutikers allra bästa erbjudanden varje månad. Helt gratis!


Anmäler dig gör du här.
~~~~
Det här är företaget som jag och Madeleine arbetat med sååå
länge!! Jag presenterar stolt vårt nyhetsbrev Barnshopping.se,
gå in på sidan och läs mer vad vi kommer att erbjuda er!! :-D
Skulle bli enomt tacksam om ni anmäler er och även delar med
er av ovan text, länkar samt bild på era bloggar & facebook.!!


bloglovin

10 kommentarer:

Helen Hedman sa...

Nu har jag länkat från min blogg! :) LYCKA TILL med ert nya företag! :)

Susanne sa...

Superbra initiativ! Man blir ju helt snurrig av att försöka hålla koll på alla butiker. Har självklart anmält mig.

Hanna sa...

va kul!! ^^
ska genast anmäla mig...

trevlig helg!

kram H

johanna med tyra och otto sa...

Jag har gått med och länkat:) superbra jue

Anonym sa...

I´m on board! Therese, TBB

Caroline-Mamma till Noah sa...

Guud vilken bra ide =)
Men jag kunde inte anmäla mig =(
Ogiltig epost stod de =/

Caroline-Mamma till Noah sa...

Kan kanske finnas där, har anmält mig 3 ggr.
Mailen är:carolinejonssson@hotmail.com.

Tipsat på bloggen har jag gjort och självklart vill lägga upp en banner om er på bloggen =)

nikita sa...

maila mig bannern söta du så ska jag lägga upp den på min blogg!!

bananen_nikita@hotmail.com

Lotta sa...

Anmält såklart! =) Lycka Till. Spännande =)

Nina sa...

Men vad roligt (hade helt missat det här inlägget), lycka till!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos