Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 19 september 2010

VINN SPA UPPLEVELSE VÄRDE 2000:-

Nu kör vi igång veckans sista men helt klart den största och med ett alldeles fantastiskt pris!! Vinnaren kommer att vinna ett presentkort värde hela 2000:- till Hasseludden´s SPA.!! Dessutom blir det nog endel tröstpris som delas ut ;-)

Ni har tidigare fått följa min nya vardag tillsammans med Noka - jag gick ner 5kg första veckan med hjälp av deras helt otroliga produkter. Då bytte jag ut alla mina måltider - nu äter jag vanligt mat och byter ut vissa måltider bara samt promenerar en himla massa, - jag går fortfarande ner i vikt :-D Noka gör det helt enkelt lättare att få den där grymma starten som motiverar och sporrar dig till din viktnedgång eller nyttigare vanor!!

Jag utmanar nu er alla att vara med i denna otroliga tävling där vi tillsammans i 2veckor använder Noka och dokumenterar hur det går - det är helt valfritt om man vill byta ut endast vissa måltider eller alla under denna tid.

Vill du som jag inspirera andra till ett nyttigare liv, se då till att vara med du oxå ;-) Många som är med i Petra´s stegräknartävling - utmärkt att kombinera ju!!

Lämna en kommentar nedan med din mailadress eller maila mig direkt (muppsan@live.se) så återkommer jag till er med vidare info.!! Ni kommer inte att ångra er, jag lovar!!
Varje dag kommer jag i ett inlägg länka till alla er som är med i Noka´s supertävling!! ;-) Vinnaren kommer slumpmässigt att tas fram av alla er som är med efter tävlingens slut.

Jag och Eva från Scandinavian Health & Beauty
välkomnar alla att vara med.!!


Med NOKA är energiintaget är riktigt, något som snabbt gör att kilona försvinner utan att tappa av muskelmassa.
NOKA har en unik och hyperpotent sammansättning av alla essentiella vitaminer, mineraler och spårämne, fiber (lösliga och olösliga), och de essentiella fettsyrorna, omega 3 och 6. Dessutom och inte minst viktig; du får en balanserad och riktig tillförsel av de energigivande näringsämnena; protein (aminosyror), kolhydrater och fett. Med NOKA är du därför garanterad det du behöver för att leva ett aktivt liv!
NOKA är din livsstilsdiet, idealisk till både viktreduktion och viktstabilisering och som tillägg utmärkt som kosttillskott. Du kan själv välja styrka och ersätta från en till fyra av dagens måltider med härligt mättande Milkshaker.
Du kan gärna äta en vanlig sund och kalorifattig måltid (ca 400 kcal) istället för en av NOKA-måltiderna per dag utan att viktnedgången blir speciellt mindre.


bloglovin

24 kommentarer:

sofie sa...

Åh detta skulle jag vilja vara med i, gick upp över 30 kilo i senaste graviditeten och har en del kvar;)
5 kilo till är mitt mål!

Min mail frusofie@hotmail.com

Lindet sa...

Jag kör ju med Noka så visst kan jag vara med.. däremot så behöver jag inte tävla om presentkortet för jag bor för långt bort.. lite långt att åka till sthlm för spa :P men tävlar gärna om lite noka ;) hehe

kram lindet
fors_linda@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är snart inne på min 6 vecka med noka ! Har förlorat nära 7 kg men ska ner mera! Vill gärna vara med och tävla! Min mail är jackie357296@hotmail.com

Jessica

Lisa & Rasmus sa...

ååh jag vill vara med...

Min mail är
twilight_gbg@hotmail.com


=)) //Lisa & Rasmus

Sandra - mamma till Molly sa...

Hej! Jag förstår inte riktigt hur du menar med tävlingen. Måste man ha NOKA hemma eller kan man vara med och vinna det och sedan vara med i utmanningen? :) /Sandra

Anonym sa...

Jag tävlar inte om presentkortet för jag bor för långt bort.
Däremot vill jag gärna tävla om noka!! :)

Min mail: Lindizz_f@hotmail.com

/ Mvh linda fransson

sara - tävlingar, rabatter och en massa barnmat. sa...

Jag skulle gärna vilja prova. efter mitt nya jobba har jag gått upp 2 kg sen 1sept!!

För övrigt tackar Leo, tänk att det redan gått ett år.

Ida- Blivande mamma sa...

Skall jag maila någon om att jag har bloggat om nyhetsbrev?
Skall försöka klura ut hur man lägger in det =D
Haha det kanske slutat med att ja tar bort allt hahaa

Mia sa...

Hej!

Jag har 17 kilo kvar sen graviditeten...och de är snart 1 1/5 år sedan jag fick barn!!! HJÄLP!
Skulle gärna prova noka men har inte råd. Annars hade jag gärna joinat.

Sara E sa...

Vore ju ett steg på vägen...har ju liksom 15 kg som ska bort...hur går man till väga o vad kostar det?

Ingrid sa...

Jag är gärna med! Har bytt ut en måltid om dagen i snart fyra veckor, men har dessvärre bara suttit i soffan hela tiden så resultaten har varit sådär :(

Men några cm här och var gör mej glad! Så nu kör vi :)

lilla_ingrid1@hotmail.com

Olelsi/ Nettan sa...

Detta låter ju himlans kul!!
Jag skulle bli mer sporrad om vi var några stycken så detta e jue perfekt!!

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.
hockeytossan@hotmail.com

Elin sa...

Jag vill vara med.

elin.porath@live.se

anna sa...

Jag vill gärna vara med!
annamedliteta@gmail.com

Linnéa - Mamma till Pärla sa...

Jag är gärna med :)
linnea.stenmark@live.se

Martina sa...

ja vill vara med skicka mer info till
martinaedberg_@hotmail.com

Martina sa...

Jag vill gärna vara med och få mer info
martipey@hotmail.com

http://ytterligare.blogspot.com

Nina sa...

Åååå detta vill jag givetvis vara med i :) Är just påväg in till stan för att köpa mer NOKA, eftersom det jag har är påväg att ta slut.

ninafors@hotmail.com

Vilket lyxigt pris på denna tävling :)

Ha det gott!
Nina

Frida - Mamma till Haylie sa...

Jag har bytt ut frukost och lunch till Noka nu sen i måndags och det skulle vara kul att vara med och tävla :)

fiffomiffo@hotmail.com

Sanna sa...

Jag vill gärna vara med och tävla och har precis börjat med NOKA.

Min mailadress: mammasvardag@hotmail.com

Sandra sa...

Jag skulle jätte gärna vilja vara med :) Behöver lite motivation till att ta tag i träningen och kosten igen. Men jag använder inte NOKA. Hur får man tag på det?

Mail: sedinge@hotmail.com

nilla sa...

Jag vill gärna vara med och tävla.Jag har precis börja med Noka.

nillalillan@live.se

SoffiZ-Oliwers mamma sa...

Jag vill vara med!
Är jag för sent ute?

SoffiZ8210@hotmail.com

Sandra - mamma till Molly sa...

Hej, hoppas du inte missat att jag skickat mail till dig om att jag vill vara med :) Är taggad till tusen att köra igång :) /Sandra

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos