Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 24 september 2010

CHILLAR LITE

Alvin tjuvlånar syrrans rosa mysfåtölj ;-)
Jag är sååå glad att Alvin gillar välling och tar
flaskan - Amanda var nästan 1,5år innan hon
ens drack vatten ur flaska :-o Helt sjukt...
~~~~
Nu har vi faktiskt bytt välling till Alvin så dom
kör med samma, skönt att slippa köpa flera olika!!

bloglovin

5 kommentarer:

Ida- Blivande mamma sa...

Hahah härlig han är =)

Tove sa...

Så söt han är!!
Isak dricker också välling, vilket vi är glada för - framför allt nu då han börjar på dagis och jag ska jobba o kanske inte är hemma varje kväll så han kan få amma...
Ha en fin helg!

Jenny sa...

Åh vad skönt!
Mina små är precis tvärtom. Med storebror var det inga som helst problem, och lillebror är lite kinkigare... Det är ju så smidigt när de tar flaskan =)

Ha en fin dag!

Anonym sa...

en sån fåtölj skulle jag vilja ge mitt barnbarn i julklapp. Vart kan man köpa den?
/ en mormor som tittar in här då och då .

MADELEINE sa...

Till mormor!! - Den rosa fåtöljen är köpt på Jysk, vet inte om den finns kvar men det var inte alltför länge sen den köptes. Rekomenderas varmt, himla mysig som går att bädda ut ;-)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos