Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 13 september 2010

AFFÄRSKVINNOR

Under hela förmiddagen sitter jag och
Madeleine i olika affärsmöten, bank
och försäkringar står på dagens agenda.
Sjukt mycket som ska göras innan man kan
"riktigt" starta upp!! Vi har iaf fått vårt org
nummer nu - äntligen existerar vi på riktigt :-D
~~~~
Tror att jag ska avslöja allt om vårt nya
företag här på bloggen i veckan :-o

bloglovin

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad spännande det låter!
Lycka till med alla förberedelser. Jag vet hur mycket jobb det ligger bakom innan man kan starta upp ett företag.
Kram Charlotte Lilla violen

Josephine- Mamma till Elika & Nick sa...

Är så nyfiken med vad ni håller på med =) Ska bli roligt att få veta!! :-)

Sara E sa...

Det ser vi fram emot =)

Sofia sa...

Vad spännande! Säg till om jag vara till någon hjälp. Gjorde samma resa för 1år sen.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos