Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 28 april 2010

VILKEN STIL

Hahaha.. så här somnade stortjejen - ser inte
speciellt skönt ut.. :-o Tror hon trivs i nya
rummet ;-) Det enda rummet som inte är
i KAOS.!!!
~~~~
Idag har jag mått lite bättre - har dock fortfarande
väldigt ont i bröstet. Amningen är fruktansvärd, känns som
min bröstvårta har blivit sönderbankad med en köttyxa.. :-o
Sen värker det i övriga delarna såklart oxå... värker ut i armen,
så svårt att använda vänstra armen.
Läkaren sa att jag skulle höra av mig om några dagar om
penicillinet inte verkar och dom måste hjälpa mig att
effektivt få ut det onda i bröstet = skära bort.!!
*gaaahhhhahhhhh*
~~
Vilken tur att jag anade att det inte var vanlig
mjölkstockning - annars hade jag aldrig ringt
till vårdcentralen.!! :-o Nu hoppas vi att jag kom
dit i tid så det inte utvecklas till bröstböld och
att penicillinet gör sitt ;-) Jag har INTE TID att
vara dålig nu - har på tok för mycket att göra hemma!!

bloglovin

2 kommentarer:

Kashaya sa...

Villket sött påslakan hon har.=)

madde sa...

dessa tapeter har vi oxå till Astrid och till sonen har vi dom blåa...himla fina

madde

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos