Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 15 april 2010

SHOPPINGSUGEN??

Kommer ni ihåg att jag tipsade om Gratisbio för ett tag sen?? Sen dess har mina poäng bara ramlat in och nu kan jag börja ta ut presentkort.!!! :-D *weeee* Snacka om att det gick fort och att det verkligen FUNGERAR.!! Har ni inte gått med än så GÖR DET.!! Jag vet ju att ni oxå gillar att shoppa lika mycket som jag ;-)

För att samla poäng räcker det med att kika in på Gratisbio då och då, besöka andra hemsidor, delta i små undersökningar och tävlingar m.m..!!! Hur enkelt som helst ;-)

bloglovin


0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos