Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 14 april 2010

VAD HAR HÄNT?

Nu undrar ni nog vart jag tagit vägen? Blev en smått kaotisk dag där jag varit utan både dator och mobil.. Ja, - och det är bara början! Nu är vi iaf på vårt nya och kanske sjätte boendet i rad.. FAN vad less jag är nu! Jag vill HEM..!! Ja, ja.. Öppnar datorn imorgon, ikväll finns ingen ork alls! Kram till er alla!

Guuud, så dålig bildkvalitet från mobilen i mörker.... :-( sorry..

Följ Madeleine direkt i din mobiltelefon

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men guuud vad jobbigt ni har det! När är er lägenhet klar så ni får flytta hem igen ? Är inte föreningen tvingad att fixa ersättningslägenhet eller nåt vid sådana här större renoveringar? Eller är det ni själva som beställt stambytet?

Emma - rock the blogg sa...

Goa tjocka kinder!!!

Småbarnsmamman - Mamma till en pojke med diabetes sa...

Vart är ni då??? :P
Hoppas dagen blir bättre! Och att du har en massa energi idag!

P.s Om inte annat får du gärna gå in och tävla hos mig om en barnprodukt!! :D

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos