Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 17 april 2010

MUPPSAN SVARAR:

- Jag träffade Tomas hösten 2004 genom hans yngre halvbror Putte. Jag och min barndomskompis var på vår årliga Sthlm´s tripp och gjorde Sthlm´s gator otrygga ;-) På kvällen var vi ut på krogen och mötte då upp Putte, med sig hade han sin storebror och några fler polare. Blev efterfest hemma hos Tomas - och där sa det nog klick ;-)
Pendlade varannan helg till Sthlm efter den helgen för att kunna ses (bara 50mil) :-o Var i slutet av mina studier då och när examen blev i januari 2005 så tog jag beslutet att flytta till Älskling och hans son Andreas i Sthlm.

- Älskling friade till mig i maj 2005 och den 2juni 2007 gifte vi oss!! Samtidigt döptes Amanda, som då bara var 3månader gammal.
~~

bloglovin

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos