Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 20 april 2010

KANSKE NÅGOT LIKA DÅ

Jag får nog ge mig - jag tror mig kan se viss likhet på
mina barn ;-) Älskade brunögon sötisar!!
~~~
Idag flyttar vi tillbaka till min Pappa på Värmdö igen
för ett par dagar - förhoppningsvis kan vi flytta hem
igen till helgen :-D
Men det är långt ifrån klart hemma - det är KAOS där
just nu. Kommer ta låååång tid innan vi lyckats städat
och renoverat klart. Som tur är kommer nog min
Mamma till helgen och stannar en vecka - då ska
jag få lite hjälp!!
~~~
Vi hoppas på att Syster yster´s bebis ska ploppa ut
den veckan oxå, så Mamma kan vara barnvakt
då Syster ska klämma ut lillkillen ;-)

bloglovin

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du har väl inte missat detta:

http://mammasgullunge.blogg.se/category/shopping-2010.html

Ha en bra fortsättning på tisdagen *kram* Åsa

Anonym sa...

Såg Du mitt braiga erbjudande, 20% rabatt hos Kullerbyttan Barnkläder :)

*kram* Åsa

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Underbar bild =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos