Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 21 april 2010

MUPPSAN SVARAR:

- Jag brukar kolla statistiken från Bloggportalen, se här.!! Lägg gärna till mig som favorit där om du ändå kikar in ;-)

- Innan jag blev mammaledig arbetade jag för Katrin Zytomierska, på KGB. Jag var med och startade upp hela sighten!! ;-) Efter jag sagt upp mig där jobbade jag ett tag som aktivitetschef för Carema AB.

- Jag har bloggat sen 2007. I ca 3år ganska precis, började efter att Amanda föddes!!

- Ja, jag tjänar en del på min blogg.!!

- Mitt mål med bloggen, - den var svår!! Jag vet faktiskt inte, kanske kan vara något att fundera på. Jag strävar iaf inte efter att bli någon superstor bloggare, typ Sveriges största mammabloggare - utan jag skriver för att jag ÄLSKAR barnmode och gillar att kunna tipsa er om olika tips. Jag hoppas och strävar efter att ni som följer min blogg dagligen - fortsätter att göra det - att ni varje dag/vecka nyfiket kikar in för att se vad vi haft för oss eller spanar in mina tips!! Självklart blir jag superglad då statistiken ökar oxå - alla läsare är välkomna!!

bloglovin

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur mkt tjänar du på bloggen? Får du det i saker eller pengar?

Vad har du för tips för att bli en större bloggare?

Anonym sa...

Couldnt agree more with that, very attractive article

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos