Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 20 april 2010

NYA AUKTIONER

Ikväll ska det nog läggas upp en massa Tradera auktioner.!! Har plockat ihop en hel del som barnen växt ur.!! Och massa mer lär det bli nu då vi ska gå igenom ALLT hemma eftersom vi måste tok sanera efter stambytet.!!! Ska även lägga ut lite möbler på Blocket - bl.a vår fina stora rottingmöbel som stått i vardagsrummet. :-( Har ju öppnat upp en dörr där nu som kommer att gå till barnrummet så då har den platsen liksom försvunnit...
Sen ska jag nog lägga ut barnvagnen oxå - vill ha en sittvagn nu!! ;-) Finns det någon som passar till båda tro?? Typ att då jag har honom i selen så kan Amanda åka istället??

Så är någon intresserad av en lila First Wheel city Elite, både liggdel och sittdel, hör av er på muppsan@live.se

bloglovin

3 kommentarer:

Therese sa...

Jag ska också lägga ut massor på tradera ikväll. Det jobbiga är ju att det tar sån tid! Det är roligt när pengarna trillar in... men innan dess inte så värst skoj.

Lycka till:)

nikita sa...

meeeh står ju fort noll auktioner :/

Elin sa...

Brio Race? Emmaljunga scooter?
nej nej.. jag vet... en Bugaboo Bee :-D den tror jag skulle passa dig som handen i handsken faktiskt. hihi

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos