Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 15 april 2010

NY JACKA

Igår köpte jag en ny jacka till Amanda, från Cubus - endast 149kr :-) Både vind och vattentät, samt lite foder.

Dom hade 25% på alla jackor! Passar snyggt på Amanda tycker jag! :-)

Följ Madeleine direkt i din mobiltelefon

3 kommentarer:

Vendeltid sa...

Jättefin jacka. En sån vill jag ha till Vendel. Vilka storlekar fanns de i?

Nina sa...

Den var ju superfin, och vilket bra pris!

Petra sa...

Tänkte precis fråga vart du köpte jackan;)såg kanonfräsch ut den ska jag nog köpa till Engla billigt de e bra det kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos