Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 19 april 2010

SPOTT OCH FRÄS

Ingen rolig natt.. Amanda haft feber och ont i ena örat.. Kunde inte alls sova utan stökade och gick an i flera timmar.. Båda ungarna är rejält snoriga, - man får gå och torka varje minut! Det rinner alltså om jag ska vara ingående!! Det blev inget dagis idag alltså - helt fucking otroligt. Hon hann med två dagar på dagis sen sjuk :-( Nu försöker jag få henne att sova lunch men det går inte speciellt bra - hon slutade ju med det för ett år sen!! Sen är jag som halvt hysterisk för det verkar som min laptop gjort sitt nu - får inte igång den mer :-( buhu... Så min dag är inte helt rolig...

Följ Madeleine direkt i din mobiltelefon

1 kommentarer:

Cain sa...

Läste din profil och kände att den fan stämde in på mig med...förutom att jag är man då..

Ha en bra dag! :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos