Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 20 april 2010

MUPPSAN SVARAR:


- Mitt drömboende ligger i Enskede, Örby eller Stureby - en lite äldre villa som vi själva får renovera hur vi vill. Rätt stor tomt som är insynsskyddad - om det är möjligt i Sthlm :-o Stort vill jag ha det ;-) Om ett par år ska vi sälja vår bostadsrätt och köpa hus istället, då värdet har gått upp tillräckligt på vår lägenhet. Stambytet har ju då gynnat oss bara ;-)

- Åldersskillnaden är PERFEKT mellan Amanda och Alvin, - hade inte velat ha dom tätare. Amanda är tillräckligt stor och förståndig att hon vet hur försiktig man måste vara med lillebror. Vi behövde inte köpa syskonvagn eftersom hon är stor nog att klara sig utan vagn! Amanda har aldrig varit speciellt avundsjuk på Alvin utan har bara välkomnat honom med en massa KÄRLEK. Tror det kan bero på åldern en hel del. Jag hade nog inte haft orken med två klängiga barn som man ska bära på. OCH det viktigaste - Amanda hann bli blöjfri innan Alvin föddes. En himla skillnad att ha ett blöjbarn än TVÅ :-o


bloglovin

1 kommentarer:

jllicious & llicious sa...

(TÄVLING I BLOGGEN- vinn en trendig klocka)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos