Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 25 april 2010

MUPPSAN TIPSAR:

Min BÄSTA tips på länge!!!
Den här flaskan finns att köpa på
Coop, blanda pulvret med 4dll mjölk,
skaka - sen är det bara att steka pannkakor!!
GODA blir dom dessutom.!!!
Priset då - 5 spänn :-o
~~
Jag tänker köpa hem ett lager faktiskt.!!
Någon fler som testat???

bloglovin

6 kommentarer:

Nina sa...

smidigt :D

Agnieszka- Mamma till 2 sa...

Oh, det där bara måste jag testa.....:)

kramar

emma sa...

Dom är jätte bra jag har testat dom amerikanska pannkakorna med super gott !!!

mvh emma

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Värt att prova=)

Elin sa...

hmm.. jag har testat ett annat pulver och de smakade skit ryp :-S men det va kungsörnen.
men det är ju lätt att slänga ihop en smet ändå :-) fast det blir väl inte lika billigt som 5 spänn kanske.

mia sa...

Otroligt smidigt lät det där.
Undra om det har hunnit komma upp till skogarna också. ;-)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos