Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 26 april 2010

JAG TROR JAG INTE MÅR SÅ BRA

Verkar ha fått mjölkstockning på vänstra bröstet, hög feber, mår illa, huvudvärk och domningar! Mår inte alls bra :-( Vill helst krypa ner i ett badkar - men vänta, det har vi ju inte fått tillbaka än :-(

Följ Madeleine direkt i din mobiltelefon

3 kommentarer:

Lii sa...

Åh, din stackare! Det är ju så hemskt.
Hoppas det går över fort, det gör ju så ont.

Kram Lii

Unknown sa...

Fy..! Ta hand om dig och Krya på dig kramis

Tove sa...

Usch det lät inge bra alls.. Har dock aldrig själv haft mjökstockning så jag har tyvärr inga goda råd att komma med, men jag håller tummarna för att du blir bra snart!
Kram //Tove

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos