Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 30 april 2010

SHOPPA MERA SÅ KAN DU SHOPPA GRATIS

Har länge tänkt börja prenumenera på en tidning till
Amanda och Bamse har legat närmast i tanken.
Nu när jag loggade in på GratisBio fick jag ett erbjudande
om att köpa 5nummer för endast 99:- + present (alt. 2st till
nummer). - Dessutom så fick man dubbla poäng hos GratisBio
om man beställde via dom!! :-o 60poäng damp ner bara sådär ;-)
~~~
Så istället för "bara" kasta pengar på shopping så får jag
dessutom tillbaka pengar i form av presentkort!! I like it ;-)
Shopping då den är som bäst, hihi... "Shoppa mera så får du shoppa gratis" borde vara en bra slogan!!
~~~
Andra enkla sätt att få poäng är att besöka hemsidor, vara med
på olika tävlingar m.m. - Så sjukt roligt och enkelt ;-)
~~~
Går ni med nu så får ni hela 75poäng via denna länk i
start bonus.!! Varsigod, hihi..

bloglovin

2 kommentarer:

Majsan47 sa...

Det där var inte dumt du, bra slogan :)

Anonym sa...

Sidan är verkligen kanon - så ni som inte är med - gå med via muppsan på en gång!

http://gratistokig.blogg.se

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos