Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 27 april 2010

BARNINREDNING

Den här skulle bli snygg i barnens nya rum.!!
Amanda´s röda gamla har gjort sitt.. :-o
Klart vi måste ha en ny då - Amanda älskar att
leka i köket, samt snart kommer ju lillebror vilja
hjälpa till ;-) Brio har ju sååå mycket fina möbler
och leksaker som jag vill ha.!!

bloglovin

5 kommentarer:

Amy sa...

Brios kök är fina men jag tycker nog ändå bäst om IKEAs nya kök.. Så fint med plattor som lyser och allt :)

Linda Lindström sa...

Meeen kolla in Ikea-köket jag tipsade om på tävlingen före hennes 3-års dag! Selma har det och det är supersnyggt, dessutom går benen som sagt att höja så det följer barnen i åldern! Kan de ha ända tills de är 14 ;)
Skämt åsido, är otroligt uppskattat härhemma, inte minst för plattorna som man kan "slå på",dvs de lyser..

mia sa...

Jag gillar faktiskt Brios lilla spis bättre än Mickis.
Men som tidigare säger, IKEAs lilla kök är fränt! :-D

KisseGirl sa...

ha ha tänkte precis som de två andra tipsa om IKEA, super tufft!

Irené sa...

Kolla in ikeas kök med hylla och mikro, den vill jag ha! =)

kram på er

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos