Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 26 april 2010

MÅSTE INHANDLA

En massa sånna här ramar som jag ska
ha i vardagsrummet. Sen även till sovrummet
vill jag ha - fast då med ekram.!!
~~~
Vill oxå köpa två ramar som man kan rama in
kläder i - t.ex Alvin´s "mina första kläder" ;-)
Ska oxå rama in varsin stjärna från tapeten som
blev över, då ska det vara vit ram.!!

bloglovin

3 kommentarer:

Tova sa...

Snygg ju! :) fotoramar och album kan man aldrig få för många av!

MADELEINE sa...

Vilken ram ska jag sitta i????

-svantes mamma- sa...

Jag älskar de ramarna från IKEA, har både i vitt o svart. Perfekta!

Usch, lät inget kul med nröstinflammation...

kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos