Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 24 april 2010

VÄRSTA FYNDET

Glömde visa mitt senaste fynd på Tradera. Det var
länge sen jag handlade där iofs.. :-o
En Gangstar tröja för 25:- I love it.!! Alvin har den i
grå oxå - tycker dom sitter så sjukt snyggt på!!
~~~
Ni har väl inte missat mina auktioner som
ligger uppe nu?? - In och fynda innan dom
avslutas imorgon.!!! :-o

bloglovin

2 kommentarer:

mooukii sa...

Fin blogg !:) Följa varandra via blogglovin ? OM du vill det så är det bara säga till när du lagt till mig så lägger jag till dig !:)


Pussar / Moooooukii.

Fru Evelina sa...

Vad fin den var, vilket fynd!
Såg camotröjan du hade ute, synd att den var för liten för E :-)

Kram!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos