Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 28 april 2010

ÄLSKLING SHOPPAT.!!!!

Den här dundersköna och snygga fåtöljen har vi länge
suktat efter - det är som en gungstol då den är i
detta läge, men fäller man ut fotstöden så kan man
nästan helt ligga i den. Love it.!! Iaf, igår tyckte Älskling
jag skulle försöka sova lite så han tog med sig barnen och
drog på Jysk och köpte fåtöljen!! Amanda lyckades som
vanligt charma till sig nåt oxå.. :-o Hade sagt redan i
bilen att hon oxå ville ha en egen fåtölj - en rosa.
Självklart fanns det en.!!
Jag tror faktiskt att hennes fåtölj var ett bra köp,
- man kunde tydligen bädda ut den till en liten
säng ;-) Amanda ÄLSKAR den.!! Hon tjatade
t.o.m om att få sova i den, hihi..

bloglovin

4 kommentarer:

Agnes sa...

Vad söt fåtölj :)
Du har förresten en utmaning hos mig, om du vill förstås!

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Super fina fåtöljer...! Klart hon gillar den snygga rosa =)

nikita sa...

määh vilken toksöt fåtölj :D

kan du inte lägga upp fler bilder på barnens fina nya rum ??

Emma Johansson sa...

Åh, dom fåtöljerna är skit sköna :) har två på jobbet som brukar intas på morgonen när vi har möte ^^,

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos