Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 22 april 2010

MUPPSAN SVARAR:

- Listan ser olika ut beroende på vem det är till.!!

ALVIN

  1. Nova Star
  2. Molo Kids
  3. Me Too
  4. Hummel
  5. Gangstar

AMANDA

  1. Nova Star
  2. Molo Kids
  3. Name It
  4. Meandi
  5. Villervalla



Vilka är dina top 5 barnklädesmärken??

bloglovin

8 kommentarer:

Dinara sa...

Vilken trevlig blogg! Ha en skön dag!

/dinara

Johanna mamma till 2 prinsessor sa...

Tänkte lämna ett litet tips
Håll utkik på min blogg en tävling dyker snart upp där man kan vinna en skräddarsydd barnsagobok från sagobella

Stina sa...

*Geggamoja
*Name It
*Esprit
*MEXX
*Polkadot

Stina sa...

*Geggamoja
*Name It
*Esprit
*MEXX
*Polkadot

MADELEINE sa...

Till Liam:
1. Nova Star
2. Katvig
3. Polarn o Pyret
4. Rockefella
5. Molo
Till Lilly:
1. Molo
2. Polarn o Pyret
3. Holly´s
4. Katvig
5. Ej sikke lej

annas perssonliga sa...

Det jag köper mest är villervalla, pop och givetvis Lindex, Hm och de andra kedjorna men jag gillar även Paul Frank, nova star och How to kiss a frog. Det finns så mycket fina barnkläder :)

Kram

Therese sa...

*Nova Star
*Gangstar
*Villervalla
*Lindex
*Polarn o pyret

Lindet sa...

Hej!

Mina favoriter är :
* POP
* NOVA STAR
* LAIM DESIGN (anhörig som syr)
* GANT
* HILFIGER


Sen så blir det mkt Esprit, MEXX, Lindex, H&M och KappAhl också...

Och förresten..har jag tipsat dig om tävlingen som pågår hos mig just nu? Här är den iaf..
http://lindet.blogg.se/2010/april/vinn-varmedjur-fran-ljuskraft.html

kram lindet

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos