Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 23 april 2010

THE BUPPA BRAND


Den här döläckra softshell åkpåsen ska Alvin ha i vagnen i
vår/sommar/höst!! Jag är sååå nöjd med den ;-)
Riktigt jäkla läcker.!!! Ja, - man får svära lite :-o

"Softshell åkpåsen från The Buppa Brand är en nyhet på marknaden. Kombinationen av vind-och vattentäthet med att tyget andas gör åkpåsen till ett utmärkt ytterlager som håller ditt barn svalt och torrt i alla väderförhållanden. Perfekt under perioden april-oktober. Samma konstruktionsegenskaper som vinteråkpåsen. Tvättas i 40 grader, ingen torktumling. "

Håll utkik - för jag kommer snart att tävla ut X antal åkpåsar från The Buppa Brand till er mina älskade läsare oxå!! *weeee*

bloglovin

2 kommentarer:

MADELEINE sa...

Åhhh en perfekt tävling som jag måste delta i senare då. Lilly (3,5 månad) får inte längre plats i sin liggdel hon är en stor flicka =) så vi måste byta till sittdelen och än har vi inte köpt någon åkpåse. /Madeleine

Anne sa...

Barnet har blingokläder på sig som är superfina ekologiska kläder!

Anne på Kullerbyttan

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos