Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 14 april 2010

PRICKAR?

Upptäckte två prickar på Amanda igår på ryggen, dom här. Idag har det blivit fler, på benen, axeln och armen. Vad kan det vara tro? Tur vi ska på 3års kontroll med henne idag. Då får vi kanske veta! Min systerdotter fick vattkoppor igår - men tycker inte det verkar vara det Amanda fått... Hmm..

Följ Madeleine direkt i din mobiltelefon

6 kommentarer:

Sanna sa...

Sådär såg Oskars första vattkoppor ut innan de blev fler o slog ut ordentligt...

Ring o hör med Vårdcentralen om råd, de brukar ju inte vilja ha dit barn med vattkoppor då smittorisken e jätte stor... Hoppas de går bra o att hon kryar på sig. Kram

sophie sa...

Godmorgon!
Jag har en tävling på min blogg där du har chans att vinna ett baby/barnklädesplagg värt upp till 300kr, det enda du behöver göra är länka + skriva en motivering och hålla tummarna :)

Nina sa...

Det kan nog vara vattkoppor ; )

Lillith76 sa...

har en tävling på min blogg om du vill vara med?

http://lillith76.wordpress.com/

Anita sa...

Kanske sk *snöloppor* Det våras nu och är blött och då får ofta mindre barn dessa, ofarligt, mina har haft det mest varje vår.

Lotta sa...

Vattkoppor, alla gånger! Bra att ha det fixat när de är små, det blir lindrigare då ;) /7-barnsmamma

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos