Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 24 april 2010

HISS ELLER DISS??

Nu MÅSTE jag köpa en ny dator,
min gamla har nog sagt godnatt för sista gången :-(
Funderar på en lite mindre den här gången och gärna
en rosa - eller någon annan färg iofs..
~~~
Det här är en Samsung NC10 WIN7,
någon som vet om den är bra eller inte??
Priset hissar jag iaf - 2938:-

bloglovin

5 kommentarer:

Majsan47 sa...

Vad roligt med en ny dator, vilka fina färger det finns nu.

Preffen sa...

Jag köpte en lg 10¨ o kommer aldrig mer köpa en liten mer. Den ligger i skåpet o jag for o köpte en 15¨ istället. Trodde det skulle vara smidigt men det var inte ett dugg bra.
kram

Therese sa...

Den rosa är jättefin! Om den är bra vet jag inte, men snygg iallafall!

Anonym sa...

Jaaaaa :) jag vill oxå ha en ny dator, en bloggdator, gärna rosa eller lila ;-)

*kram* Åsa

sara - tävlingar, rabatter och en massa barnmat. sa...

Skall du ha en mindre tycker jag du skall ha en DELL. super bra

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos