Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 16 april 2010

VAD VILL DU VINNA??

Dax för minitävling snart igen va?? Vad önskar ni att vinna??
Vad ska jag ha för tävling?? Något att gissa på?
~~
Kom ihåg att vid 300st medlemmar på Muppsan´s facebook grupp så startar
en ny utlottning av en ny hemlig barngoodiebag!! Tipsa era vänner om
min blogg så blir vi flera i gruppen ;-) Nu är vi uppe i 249st medlemmar!!
~~
Nu vill jag ha era tips på bloggar, behöver lite rolig läsning
i veckan.!!! Tipsa om din egen eller/och dina favorit bloggar!!

bloglovin

8 kommentarer:

Emma Johansson sa...

Hej!
Jag tycker att nu den senaste tiden har det varit rätt mycket barntävlingar ^^,
Lite mer inredning eller andra produkter man själv kan använda :)

Tipsning av blogg vet jag inte om jag kan tipsa om min egna för jag skriver mest vad som händer under dagarna ^^, men gå gärna in och kika för att se om det är nåt för dig.
mvh Emma

Anonym sa...

Jag hade velat se lite sommargrejjer som vinst.... typ kanske en solskyddskeps eller liknande.... nåt sånt, som har med sommare natt göra!

Therese sa...

Jag tipsar gärna om min egen blogg :) Skulle tycka det var roligt med lite fler besökare, är ju väldigt ny med det här med mammabloggar.
Har ju fått bra tips av dig innan så jag antar att du förresten har sett min blogg, men tipsa får man ju alltid :)

Therese

www.rosakoriander.se

mariat sa...

Ekobloggen gillar jag, tycker den har mycket intressant läsning och bra tips. Annars gillar jag http://bloggenomgratis.se/ mycket bra tips på allt möjligt.

linda sa...

tips på bloggar..

den jag läser mest är
carolina1979.se

sen har jag en egen...
lindet.blogg.se

sen är det din jag läser.
de andra uppdateras inte så himla mkt de jag läser av..

Emeli sa...

www.emeliochnathalie.blogg.se
Du kan ju gå in och kika på min blogg och se vad du tycker :)

Anonym sa...

Jag skulle vilja vinna ett startpaket för bebisar :-)

Stina sa...

Kom på en till sak som hade varit super! Eller två...

Barnstol och babysitter.

En coool blogg är den här: http://annlouise-sjostrom.com/

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos