Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 16 september 2009

VINNAREN AV SUDDI KLÄDER

Nu är vinnaren dragen!!!
Den som vinner valfria kläder från det kanonfina
svenska barnklädesmärket Suddi är:
~~
Hör av dig till mig (muppsan@live.se) med dina
uppgifter så ska jag se till att du får ditt pris ;-)
~~~
Tack oxå till Suddi för samarbetet..!!
~~
Har ni inte kikat in på Suddi´s hemsida
och spanat in deras superfina barnkläder
så gör det NU du oxå ;-)

2 kommentarer:

Amanda sa...

Grattis Rebecca! ^^
Eller ska jag säga Liam!? :o)

rebecca sa...

Men va kul hihi :)

Jag ska nog allt dubbelkolla igen och se om jag ändrar mig om färgerna. Hojtar senare. =)

Tack Amanda, ja det blir ju såklart till Liam. :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos