Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 9 september 2009

EKOLOGISKT PYSSEL

Nu på kvällen har jag och Amanda byggt
en massa olika figurer med byggbitar
av majsstärkelse..!!!
~~~~
Använde nästan upp alla bitar på
en gång dessvärre.. :-o
Tur man kan köpa 100st blandade
byggbitar hos Ekoleko för endast 34:-
~~~~
Både jag och Amanda fastnade i byggandet,
och man kunde inte sluta.. hahaha...
Barnasinnet sitter kvar än ;-)
Det var iaf väldigt lätt att bygga och
det enda som sätter hinder är fantasin!!!


10 kommentarer:

Karin (Albins mamma) sa...

Jaha det förstår jag, jag skulle också vilja ha hus, har jag alltid velat men än så länge kan vi inte köpa något eftersom ingen av oss har något fast jobb. Vi flyttade bara till en ny trea :)
Just det, 3 ungar, gud vad mysigt :) Går allt bra med graviditeten, alltså mår du bra? :)

Och vilken rolig bygg"sats"!

Hannele - Mamma till Kevin sa...

Svar:
Hihi tack ^^

Ja, jag köpte min igår för att ja det är ju lite smått bråttom, det är ju inte bara jag som letar efter overallen :P


KRaam
H

emily sa...

ååh vad skojigt :) trolldeg brukar vi leka med hemmea, inte eco, men ack så skoj!

Elin - Ett hus till oss sa...

Wihi, vilken jättemysig kväll! Kram Elin!

mia sa...

Vilka roliga!! :-D
Sånna måste jag nog också skaffa till min buse. Så kanske han sitter stilla på rumpan en stund. ;-)

Mina Prinsar och Jag sa...

Hej!
Tänkte tipsa dig om en tävling som jag har i bloggen. Än så länge är det inte en enda som har varit med och tävlat så vinstchansen e ju rätt stor ;-)
(undrar om det är något fel på bilden eller länkarna eftersom INGEN har varit med än??)

Vinsten är iaf ett hemligt klädpaket från Minipeople värde 600kr!

Hoppas att allt är bra mer er och magen!

Mina Prinsar och Jag sa...

Länken till tävlingen glömde jag... den kommer här:
http://minaprinsarochjag.blogg.se/category/tavlingar.html

emelie sa...

Tack! :-)
Älskar nova star, till båda barnen!
Åh nu blir jag ju inte mindre sugen på att bli gravid igen:-)
Massa kramar

sara sa...

de där har ja aldrig hört talas om :) kul!

ja det var riktigt gott;)

Amanda sa...

Det såg roligt ut! ^^
Och det var ju ganska billigt pris för byggbitar.

Jo, det är verkligen alltid något. Men han är iaf inte värre idag så kanske klarar det sig så här och blir inte värre. Hoppas!

Hur är det med er idag då?

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos