Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 24 september 2009

SHOPPING SHOPPING..!!!

Försökte hitta kläderna på H&M som jag köpte idag... en snygg kjol, tjocka strumpbyxor och en ljusrosa blus, men fanns inte på hemsidan..!! Shoppade en massa smycken på JC oxå... Smycken kan man verkligen inte få nog av.. ;-) Blev en massa nya trosor från Lindex oxå..!!
Min Lillasyster har sååå dåligt inflytande på mig... hittar jag nåt så kommenterar hon snabbt - "Köp den då" - inte bra då jag har sååå dålig karaktär då det gäller shopping!! :-o Men kan vara bra oxå, jag handlar annars bara till barnen!!

Fick precis mail från MatadorKids där dom börjat sälja Mammakläder oxå... Iihh.. kanske måste kika in lite bara... :-o

Vad har ni haft för er idag?

1 kommentarer:

nikita sa...

Härligt me lite shopping till dej själv :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos