Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 21 september 2009

SENASTE INKÖP TILL MUPPSAN

Dom här läckra lårhöga stövlarna som går att vika
ner klickade jag hem för ett tag sen!!
Tycker dom var asläckra - sen är frågan om jag
kommer kunna gå i dom?? :-o
Tänkte mig bli en Hot Mummy då bebis kommer!!
Hahahaha... :-D
~~~~
Vad säger ni, hiss eller diss??

10 kommentarer:

Nina sa...

Sv: Ja idag mår vi jättebra tack!

Snygga stövlar, perfekta tillsammans med barnvagn ju ; )

GOBLIgobli sa...

Wow vilka "kinky" boots! =)

Ang. din kommentar i bloggen, jag har tyvärr inget sådant mönster på overall och har faktiskt inte sytt overall heller. :-( Så just nu kan jag inte ta mig ett sånt projekt. Men tack för att du frågar. =)

Anonym sa...

Finfina =)
Är Du "bara" hemma nu, eller vad gör Du på dagarna?
*kram* Åsa

Jeanette S sa...

Grymmesnygga!!!

Jda sa...

suveränt!!!!
att jag måste låna:)
puss

Marie sa...

Snygga!
Kommer att passa dig perfekt.
Kram

maria sa...

Snygga!

nikita sa...

lätt hiss =)
dem var snygga ju !!

Petra sa...

Värsta pretty woman:)en cool barnvagnsmorsa på stan med dessa stövlar hihi kram

Pyretpepsi sa...

Definitivt en hiss! Jättesnygga!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos