Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 29 september 2009

DAGENS OUTFIT

DAGENS OUTFIT:
~~~~
Lilla trollet har sin Pippi Långstrump
klänning från Åhlens, Lindex leggings
och Mumin strumpbyxor från Kotteshoppen
~~~~
Idag var tanken att Sessan skulle på dagis men
hade en dålig morgon och totalvägrade!!
Vet att jag bara borde "tvinga" henne men nu
höggravid och ont överallt så orkar jag inte det!
Så hon är hemma, ska följa med mig och
Lillasyss till Globen en sväng, bara lite
shopping idag ;-)

bloglovin

1 kommentarer:

angelica - fyrbarnsmamman sa...

haha, ja säg det ^^

Älskade själv att klättra som barn det fanns inget träd som inte skrek till mig "kom och klättra"

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos