Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 23 september 2009

VILKET JÄKLA RÅN..!!!

Imorse ringde min söta Mamma för att hon vill veta hur nära Västberga vi bor.. Hon är orolig och berättar om helikopter rånet mot Q4S värdedepå som varit nu på morgonen!!
Ända sen jag flyttade till Stockholm har Mammsen varit orolig för minsta lilla.. så fort något hänt här så tror hon att man själv är inblandad.. hehe... Undrar om hon vet hur stort Sthlm är?? :-o *sötmamma*

Iaf, vilket jäkla rån dom lyckats med..!!! Med helikopter..??!!! - Sånt händer väl bara på film??

Larmet kom till polisen klockan 05.19 imorse.
Enligt vittnesuppgifter har helikoptern landat på taket, två personer ska sedan ha tagit sig in i byggnaden genom en krossad ruta.
Roslagens helikopterflyg bekräftar att en helikopter av typen Bell 206 Jet Ranger stulits under natten, uppger TT. Polisen misstänker samtidigt att polishelikoptrarna i Myttinge på Värmdö har utsatts för sabotage.
Fotanglar har också lagts ut i närområdet kring Västberga för att försvåra polisens arbete.

Läs mer HÄR..!!

Allvarligt - välplanerat eller vad?? Skrämmande vilka tunga brott som sker i Sverige nu!!! Och ännu mer skrämmande hur värdelös Polisen är som vi har...

På nyheterna på TV kunde man se "Ensam Mamma Söker" - Polis Christian, som stod vid avspärrningen i Västberga, - attans vad mediakåt han börjar bli, hahahaha... :-D

3 kommentarer:

syrran sa...

hihi, helikoptern flög över mitt jobb....och inte visste jag nått ännu då...och ett stenkast bort hittades den...så många poliserbilar har man sett idag...

Anonym sa...

Eftersom rånarna stod på taket med riktade vapen mot polisen var det kanske inte så lätt att göra ett bra arb heller..

Petra sa...

Håller med dig tycker det låter dåligt att polisen inte fått tag i dem,de lät ju som de hade dem såååå nära när de fann helikoptern i arninge.Men jag tror de lyckas snart ändå man kan ju alltid hoppas så de får sitt straff.kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos