Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 23 september 2009

BARNVAGNS FUNDERINGAR... IGEN..

Vad jobbigt det är att bestämma sig angående
barnvagn, babyskydd och allt annat..
Funderar på att skippa syskonvagn och chansa på
ståbräda ändå... Amanda sover ju ändå inte lunch
längre..!!!
Istället för Phil&Teds så tror jag det blir en
Bugaboo Cameleon. Osäker på klädsel..
men svart är alltid snyggt...
~~~~
Vad tycker ni??

6 kommentarer:

Nina sa...

Jag skulle satsat på en Bugaboo =)

Preffen sa...

Blommorna var superfina o jag blev sååå glad. Inte hade du väl behövt...du vet. Jag gör det för att det är kuligt. Har dock lite problem nu då jag ska ha bakgrunden svart/vit o Magnus e sjuk så jag har ingen hjälp med photoshop men har du bara tid att vänta nåra dar så ska jag se vad jag kan göra.
kram påre

Marie sa...

Jag skulle inte köpa en vagn med pytthjul. Vill ju kunna använda vagnen på vintern också, och med tanke på att det blir en hel del snö häruppe (och i Hassela) så är det bra med en vagn som tar sig fram i snön. Men om du bara ska använda den på "hemmaplan" så är det säkert inga problem. ;-)

Kram

Ulrika sa...

Jag har en Bugga, och hade ståbräda till Maya (hon var lite mer än 2,5år när lillebror föddes)
Jag har varit supernöjd, ja den är lite svår att dra i 20 cm snö (men vilken vagn är inte det?)
Men det får man tillbaka genom att den är såå otroligt smidig.Maximilian kommer ju kunna använda den tills han inte vill åka vagn längre,så man behöver ju ingen sulky heller!
Svart är snyggt, jag har grå bas och mörkblå sufflett:)

Irené sa...

Jag saknar min bugaboo så bedrövligt!! Vi har ju P&T nu, och den fungerar ju bra med två. Men när jag är ensam med Lisa så sitter hon ju alltid bortvänd från mig... Tyvärr lär vi ha kvar vår P&T pga Fabbes höftsjukdom. Han måste få vila höften...

Kram!

Mia sa...

Jag är också i valet och kvalet fortfarande gällande syskonvagn. Är inne på ståbräda också. Men Leo älskar att åka vagn, och det är väl därför man fortfarande funderar.
För vi har ju Leos vagn kvar, så då slipper vi köpa en. :-D
så i sånt fall får Brion tuffa på. Svårt val....
Förstår dilemmat. Men BuggaBOo är fin!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos