Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 28 september 2009

CHECK CHECK

Idag har jag försökt vara lite effektiv oxå..!!! Hittills kan jag checka av:

- Dammsugit hela hemmet

- Tagit tvätten, tvättat och vikt tvätt

- Möblerat om lite i sovrummet för att få plats med allt.. :-o (kommer bilder på spjälsäng m.m. inom kort)

- Betalat räkningarna

Nu ska jag försöka hinna lägga ut lite nya auktioner på Tradera..!!! Hörs om ett tag ;-)


bloglovin

3 kommentarer:

Galskap sa...

Jøss!! Effektiv..? Du kan godt få komme hjem til meg også, for her er det litt å ta tak i... :)

Elin (Edvinsmamma) sa...

Va duktig du varit idag!
Önskar att jag hunnit med lika mycket ;)

Kramar

Kullerbyttan barnkläder sa...

Wow!! Va duktig du är!
Ville bara tipsa dig om att nu har vi lagt ut massa nya Me Too barnkläder om du gillar FÄRG :)
Sköt om dig, Kram Kick

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos