Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 26 september 2009

INTE BRA FÖR VARANDRA


I förrgår e.m. kväll så fick min Älskling ett sånt där shopping infall.. ett ha begär av nya X-box 360 Elite... vårt gamla X-box 360 pajade för några månader sen :-( Vi kikar mycket på film på kvällarna och då är X-boxet kanon, har trådlöst nätverk till så då kan ju den ta upp alla filmer som ligger på alla burkar i hemmet..!! Självklart så spelar Älskling en del oxå ;-)

Iaf, utan att ens fundera och tänka över det så klädde vi på oss och drog iväg till Sickla och Onoff.

Då Älskling fixade med alla papper för spelet så råkade jag gå förbi alla digitalkameror... och en rosa snygg Nikon kamera.. för endast 1490:-
- Ojoj.. bebis kommer snart och vi har ju ingen bra kamera..!! Det går ju inte..!!!?? Så då slog vi till på den oxå... utan att ens fundera..!!!


Vi är exakt lika impulsiva båda två.. Kanske inte en så bra kombination?? Tur iaf att Älskling inte får sina shopping begär lika OFTA som jag... :-o

bloglovin

5 kommentarer:

Anonym sa...

Shopping-galna är vad Ni är =)
Självklart måste Ni ha en ny kamera nu när bebis kommer.
Ha en fin kväll.
*kram* Åsa

Elin (Edvinsmamma) sa...

Hihi, kan vara farligt att ha en karl som shoppar gärna också ;)

Hoppas att ni har en fin fin lördagskväll!
Kramar

sandra sa...

Hehe.. värst vad ni har shoppat idag då!!
Men det är ju så kul med nya prylar ;-)
Hoppas allt är med er.

Anonym sa...

hehehe, är exakt likadan som du! ;)
kanske lika bra att vi har karlar som tänker efter lite först (vanligtvis) annars hade man väl shoppat ihjäl sig ;P

Nina sa...

Kul med en ny kamera, skulle också behöva en liten smidig. Den jag har nu orkar jag aldrig med så alla bilder tas med mobilen ; )

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos