Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 8 september 2009

MUPPSAN DISSAR


Häromdagen blev jag utmanad av en av mina
blogg favoriter Robinsgarderob
där jag skulle dissa 3st av höstens
barnmode eller vuxen plagg..!!!
Hon har helt klart dissat några
solklara, läs HÄR..!!
~~~~
Självklart blir det barnmode för mig med!!

Först ut - Täckvästen!!
Snygg, ja absolut, men verkligen inte tillräckligt varm eller ens skydd om det skulle regna eller blåsa!! Måste både vara snygg och funktionell!!

Galonbyxor eller täckbyxor utan hängslen!!! - Går icke..!!!

Och till sist - korta, små och tajta jeans kjolar finns i alla butiker nu till våra små tjejer. Tuffa på, men uppskattas inte av den lekande lilla tjejen. Rullar upp dessutom...

Jag utmanar vidare:

Stilettklackarochbarnvagn

Mammasgullunge

Carolina1979

4 kommentarer:

Karin (Albins mamma) sa...

Ja det är roligt, framför allt eftersom den här är allt som den andra inte var. Trivdes inte alls i den förra, men nu känns det bra :)
Jasså, trivs du inte där du bor nu?
Jodå, det kommer bli bilder så småningom. Det är bara att jag vill ha ordentligt i ordning först innan jag visar upp på bloggen :)

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Underbart!! & täckväst har jag faktiskt aldrig fattat till barn.... Opraktiskt som sjutton.
& kort kort, -Kan dom inte få vara barn! Tjejerna idag är ju sminkade tonåringar vid 10 års ålder redan...

Kram På dig söta

Unknown sa...

Hej Gravidis! Sittdynorna kostar mellan 400-550 beroende på tygval. Kommer ny shop snart.Har lagt upp flera på bloggen nu.
Kramis!

Ulrika sa...

haha! Utmaningen tagen:)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos