Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 22 september 2009

VINNARE AV SKÖTVÄSKA


Nu har Ingela på Iob-butiken utsett en vinnare!!
Den som lämnat det bästa svaret och är
vinnaren av en valfri Jujube skötväska är:


Stort Grattis till dig..!!

Hoppas både du och din man kommer
att gilla er nya skötväska ;-)
Önskar er oxå lycka till med bebis
i magen..!! ♥

4 kommentarer:

mia sa...

Jag skulle ju vara med på den ju!
Åh, tänk om man kunde göra sånt man ska nån gång. ;-)

angelica - fyrbarnsmamman sa...

haha, jo det är ju det. Får gärna vara plusgrader ett tag till enligt mig :)

Mia sa...

Det är väldigt tråkigt när det blir så. :-( Jobbigt som tusan om man väl hittat ett jobb man trivs med.

liw sa...

Men oj! Nu sitter jag verkligen med ett tokflin i ansiktet :) Så glad, vad kul!
Nu ska sambon få välja vilken design han vill ha :)

Tusen tack!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos