Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 17 september 2009

40MIL I BILEN

Nu har vi hämtat lilla Sessan på dagis och vi drar direkt 40mil till stugan. En liten minisemester är planerad :) Ska bli så himla skönt.! Fiska, åka båt, basta och mysa! På lördag ska vi dessutom ha en tjejdag i Sundsvall med min älskade Mamma och Amandas kusin Mirabelle - MYS! Kommer bli en bra helg :)

Följ Madeleine direkt i din mobiltelefon

7 kommentarer:

Elin - Ett hus till oss sa...

Det låter verkligen jättemysigt!

Ha en härlig helg!

Marie sa...

Kör nu försiktigt de sista milen. ;-)
Kram

nikita sa...

hoppas ni får en mysig helg i Norrland :)

Katarina & Neo sa...

Ha det så mysigt!

Therese sa...

Välkommen upp til Sundsvall då =)

Amanda And Gabriel sa...

Hejsan vet inet om du minns mig?
Kollade igenom mina kometarer och hittade dig och komm pa att jag inte besvarat dig=/

Hur ar allt med dig da?
Ar det din dotter pa bilden hur gammal ar hon?

Vet att vi diskuterade din blogg innan och du namnde att du tagit det fran en sida men funkar dem aven for andra bloggar? och inet bara bloggspot?
Ha det s abra amanda

Kullerbyttan barnkläder sa...

Hoppas ni får en härlig helg!
Kram Kick

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos