Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 8 september 2009

VILKET PAKET..!!!!!

Kommer ni ihåg den underbara Barbapapa nattlampan
som jag bloggat flera gånger om, bl.a. här??
Idag hämtade vi ut ett paket där denna fantastisk
fina och praktiska lampa låg i..!!! Den är till och med
finare i verkligenheten ;-)

I paketet låg även bebis första paket
- 2-pack Mumin bodys, ett par
superfina och mjuka muddbyxor och
ett 6-pack Trumpette strumpor,
blandade fina färgglada strumpor med
söta moln på..!!!!

Tack supersöta Ingela på Iob-butiken..!!

♥ Du har än en gång gjort mig såååå GLAD..!!! ♥

3 kommentarer:

MissyElliot sa...

Åh, Barbapappa, sicken nostalgi...
*ler*
Finfina kläder till bebben också..
:-)

Mamma Russin sa...

hej hopp...

så mycket fint du köpt..:) jag är med och tävlar om den nattlampan nu.. hoppas jag vinner den nu då.. :)

ha det gott, kramen

Carolina sa...

Wow - så mycket fint du fått! kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos