Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 21 september 2009

ROAST PÅ PERNILLA WAHLGREN

Kikade på Vakna med The Voice imorse där dom tog upp klippet med Pernilla Wahlgren som ses flitigt på youtube just nu. Det är när hon blir roastad på Berns av Petra Mede, där hon tar ett steg för långt.. så publiken buar och man ser hur illa vid sig Pernilla tar sig..

Efter själv ha levt i ett våldsamt förhållande så kan jag heller inte förstå hur man kan skämta om detta.. det är precis som att säga att det är okej med våld i ett förhållande.. Känslorna skulle definitivt rivas upp och jag skulle känna att jag hånas och misstros om det våldsamma förhållandet man levt i... Tycker verkligen att det är att gå för långt av Petra Mede..!!

Har ni inte sett klippet, kika och berätta gärna vad ni tycker!!

7 kommentarer:

Elin (Edvinsmamma) sa...

Fy vilket dåligt skämt...nej, det där var inte alls roligt!

Hoppas att allt är bra med er?
Kramar

angelica - fyrbarnsmamman sa...

tackar så mycket för den fina kommenatern.

Jo det är ju det första man tänker på att tur att vi alla klarade oss utan skador men är ju faktiskt rätt drygt i alla fall med allt runt omkring som ska fixas både hit och dit.

Sara sa...

Sv: Tusen tack :)

Agnieszka sa...

Om det är dreggelappen du menar så köpte jag den på Netto idag för 29kr! Dem finns i rosa med!
kram

penny sa...

Jag tycker också hon gick för långt. Visst kan man skämta om mycket hemskheter, men jag har också levt i ett våldsamt förhållande och det är svårt att ta skämtsamt.

Har du en rolig bild på ditt barn?
Vill du kanske delta här:http://pennysfoton.blogg.se/2009/september/roliga-barnbilder-tavling.html

penny sa...

Kul =)

Det är bara att maila en bild under veckan. Tävlingen startar på Fredag =)

bomerang4u@hotmail.com

FruLundin sa...

Jag förstår verkligen inte hur man kan skämta om någonting så allvarligt. Jag tyckte riktigt synd om henne!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos