Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 22 september 2009

DRÖM SÖTA DRÖMMAR

Lilla Sessan har redan slagit igen hennes bruna
små rådjursögon och är i drömmarnas värld.
Skulle bannemej ha vällingen redan vid sex
ikväll... la sig på soffan och somnade innan
den ens var slut.. - Undrar hur Skruttan mår
egentligen..?? :-(
~~~~
Inte är jag ledsen iaf över att hon sover redan..
hämtat ut min nya mobil som jag bloggade
om HÄR.. den är ju såååå rosa & fin..!! ;-)
jag har fullt upp att leka med den, hihi..

6 kommentarer:

Elin - Ett hus till oss sa...

Åh så KUL med ny mobil, härligt att få en hel lång kväll att lära sig den :)

Kram Elin

Karin (Albins mamma) sa...

Jasså härligt! :) Det är alltid uppskattat och alldeles för gott, och har blivit väldigt ofta för oss nu på sistone :) Det brukar kunna komma i perioder. Men jag har verkligen ingen ork, lust eller fantasi för matlagning. Dessutom så hatar jag det! :)

Lina sa...

Det hade vi verkligen! :)

Söt bild hihi. Hoppas ni haft en skön dag?

kram Lina

Maria sa...

Kul med ny mobil:-)
Hoppas Lilla Sessan får sova gott utan äcklig hosta i natt!

Kram Kram

nikita sa...

hua inte lätt å va liten å trött juh :)

Milla sa...

Vilken trött liten sötis :)

Sv: Jag tror att jag gav runt 150:-inkl frakt för den.. Helt ok :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos