Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 27 september 2009

NU HAR VI BÖRJAT BOA


Imorse monterade vi ihop nya spjälsängen, den ovala fina.!! Tog ett tag vill jag lova eftersom man satte dit spjäle för spjäle... :-o Men nu är den klar och står i sovrummet och väntar på lilla Prinsen!! ♥ Måste bara införskaffa nytt spjälskydd... - kan ju inte använda Amanda´s superrosa Nalle Puh... :-o

Igår var vi iväg och köpte ett badkars skötbord och en liten vagga!! Skötbordet på plats och vaggan ska Älskling spraymåla imorgon!! - Nu har vi börjat boa på riktigt ;-)

Gick igenom Amanda´s gamla babykläder men går ju inte använda nåt.. - ALLT är rosa.. hehe.. :-D Var nere i förrådet eftersom älskade Ida och hennes Jon skulle få vår gamla spjälsäng så var tvungen att ta fram den. Dom väntar ju en egen liten Sessa som kommer i slutet av januari ♥ Kanske en blivande tjej till vår Prins, hihi...

Har precis badat med lilla Sessan, efteråt skulle jag raka benen och fila fötterna - ett helvetes projekt vill jag lova... Fasiken vad tjock man är..!!! Suck..

Nu dax för kvällsfika, Älskling står och fixar för fullt i köket en massa gott till oss ♥ Sen blir d film och mys i sängen!! Hoppas ni alla haft en bra helg!!

♥ Nu kan du komma när du vill lilla Skrutt ♥

bloglovin

2 kommentarer:

Frida sa...

Viist är det härligt när man fått boa klart & allt känns så där jättemysigt!
Hoppas att lillprinsen snart kommer & att du får en fin början på veckan.
Kramar<3

Livet med tre... sa...

Finns det nåt mysigare än att bebisboa?!! Alltid avis på gravida...fastän jag precis var det själv ;-) Men det är ju såååå mysigt, vackert & alldeles underbart :-)
Kram kram!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos