Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 12 september 2009

JAG BLIR TOKIG...

Amanda på den roliga studsmattan..!!!
~~~~
Andy´s lekland var ett bra ställe,
inte riktigt helt smockfullt med
barn. Men det är verkligen ett ställe
där man ska vara om man inte är
rädd för svininfluensan!! :-o
~~~~
Är mest förbryllad av endel föräldrar
som fullständigt skiter i sina ungar
och låter dom göra vad dom vill..!!
Dom knuffade undan Amanda eftersom hon
var liten och trängde sig.... Skulle kunna
strypa en del ungar... GAAHHH... eller
iaf deras föräldrar om jag fick tag i dom!!
~~~~
Amanda är dessutom alldeles för snäll så
hon kliver åt sidan då något annat barn
tränger sig och väntar på sin tur istället.
♥ Mammas lilla Sötunge ♥

5 kommentarer:

Diana sa...

Lilla gumman då! Usch, hoppas förresten ni slipper svininfluensan! Har redan 2 kompisar som har den...=( Kram

nina sa...

Tack det samma♥

Irené sa...

Lilla tjejen då.. Jag som tyckte att det var betydligt mindre med knuffande ungar där än vid skärholmen. Men vi kanske bara var där en bra dag helt enkelt...

Elin (Edvinsmamma) sa...

Är också en som kan irritera mig på såna mammor och pappor! För det är en viktig del i uppfostran att man ska lära barn att vänta på sin tur och respektera andra utan att knuffas...Edvin är också en liten kille som är snäll och kliver åt sidan...

Kramar

Petra sa...

Usch jo vi var oxå på ett lekställe för nån månad sedan,en pojke som var över 5-6 år var så otroligt elak o slog de mindre morr morr till mamman som hotade sonen att de skulle gå om han fortsatte,tyvärr höll hon inte sitt löfte.kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos