Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 22 september 2009

HOST HOST

Ytterligare en natt av en massa hosta för lilla Sessan.. inatt kräktes hon t.o.m.. :-( Hostan kommer bara på natten, men då är det rejält.. - på dagen då är hon piggelin som bara den!! Då är frågan, skicka på dagis eller inte?? Hon var hemma igår och hon får vara hemma idag.. känns som om det behövs vila iaf... eller vad tror ni??
Hon ligger i sängen brevid mig och toksover nu, så att hon behöver vila upp sig är inget att undra om... Annars är hon uppe innan sju varje morgon!!
~~
Så vad händer idag då..?? - Jag ska nog se till att packa upp allt sen i helgen och städa lite.. kanske man hinner baka nåt gott idag oxå?? Kanske kan locka över Svärmor på en fika ;-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Elin hade förra året "en släng av" kikhosta, vilket man tydligen kan få trots vaccin, men denna "släng" ;-) är inte lika allvarlig som om man får kikhosta och inte är vaccinerad, men i alla fall... Elin hostade och kräktes varje natt i typ 10 veckor :(
Jag hoppas Din lilla sessa "bara" är förkyld *kram* Åsa

Du, detta med Ditt jobb, faan inte klokt att bli uppsagd pga graviditet, vilket århundrande lever vi i liksom!!

Mia sa...

Huva!!! Stackarn!

Kunde inte undgå tidigare kommentaren om uppsägning på grund av grav.
Är du med i facket?

Unknown sa...

Hej tjejen!
Stackars din tös med sin hosta.. Hoppas det ger sig..
Vaddå uppsagd på grund av graviditet. Helt sjukt..
Den svarta/röda stjärndynan är sydd till en Teutonia vagn, men jag har mer tyg och kan sy andra modeller. Mejla gärna till mig direkt nelloli@live.se är värdelös att kolla kommentarer varje dag.. Måste skärpa mig..
KRAMIS

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos