Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 10 september 2009

VÄGGORD I SESSAN´S RUM

Här är resultatet i vår lilla Sessa´s rum..!!!
~~~~
"Underbar och Älskad"
~~~
Jag har köpt mina väggord från Paxlux
och vill verkligen rekomendera dem!!
Väggorden och dekorationerna är lätta
att fästa och kan även plockas bort.!!
Man bara gnuggar dit dom, inga
konstigheter alls ;-)

- Underbar och Älskad 79:-

- Mus 16:-

Alla väggdekorationer finns i en mängd olika färger att välja mellan!!

5 kommentarer:

Elin (Edvinsmamma) sa...

Va fint det blev!
Och va billig dom var, kanske ska kika in den där sidan :)

Kramar

Carolina sa...

Wow så fint, där måste jag nog kika in - jättebra priser ju! kram

Maria sa...

Vilka bra priser!
Vilka härliga färger hon har i sitt rum:-)

Kram

Anonym sa...

Jättefint =) fast musen gillar jag faktiskt inte, jag är råtträdd som faan.
*kram*

Lii sa...

Jättfint! Funderar på att göra något liknande i min sons rum.

Ha en trevlig helg
Lii

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos