Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 15 september 2009

VILA I FRID

Jäkla skit cancer...
Nu har den sabla sjukdomen tagit ytterligare
en fantastisk människas liv, nämligen
Dirty Dancing stjärnan Patrick Swayze..!!!
~~~~
Hur många gånger har man inte sett
Dirty Dancing eller Ghost??
Nu kommer tårarna rinna ännu mer då
man ser Ghost, som han spelar i mot
skådisen Demi Moore. Buuuhuuu... :-(

6 kommentarer:

Marlene sa...

Tack så mycket! :)
Usch, alla bra kändisar går bort känns det som.. :(

Ha en fin tisdag!

Kram

Linda sa...

Haha ja du det är ett gäng=)

Diana sa...

oj shit har han dött nu, det har jag inte hunnit läsa än. Fullt upp här. Fan vad tråkigt!!

Åh tack för kommentaren, sånt behöver jag höra så att jag inte ger med mig i mina känslor och passionen att få berätta.

Jag beklagar verkligen att du fått sparken, det är helt otroligt att dom gör så. Man vågar verkligen inte berätta att man är gravid. Jag vet inte riktigt vad jag skulle göra om jag blev arbetslös nu, mitt i allt och med denna kris. Hoppas det har gått någolunda bra för dig i alla fall.

Det är precis det jag menar, lagen skyddar oss inget alls. I ditt fall tex, man kan inte bevisa att det va pga graviditet dom kickade dig även om alla fattar det. Men utan bevis så kommer vi ingen vart och är helt chanslösa. :(

Shit vilken fin blogg du har förresten!!
Ha en kanon dag och kraaam!!!!
Lycka till med allt och magen! :)

sara sa...

ucsh fy så hemskt. jag hatar Canser. ja, jag hatar alla sjukdomar..

sv: Han kanske väger 5 då ;-)

Liw sa...

Tror jag har sett den filmen minst 1000 gånger i min ungdom :)
Tack, sambon blev lite uttråkad, vad ställer man inte upp på för att roa :P

Trevlig eftermiddag:)
kram

Nina sa...

Så himla sorgligt...

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos