Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 8 september 2009

FINASTE LAMPAN

Titta vad fin den är då den lyser Barbapapa lampan då det är mörkt :)

Amanda fick en present av Farmor idag oxå, Pippi krukan och den fina blomman. Blev så fint på hennes lilla bord!

Följ Madeleine direkt i din mobiltelefon

6 kommentarer:

Nina sa...

Vad fint! =)

Sv: Ja visst har dom!

Carolina sa...

Psst - tävla om en amningströja från Boob hos mig! ;) kram

Milla sa...

Tack så mycket :) Den lampan var jättefin!! Den skulle min tös älska! Kram

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

God Kväll!


Den är ju jättesöt barbabappalampan ju!!!Älskade dem som liten..när mina stora var små..hade de nästan försvunnit..men nu gjort come back igen;)

Kramis Millis ♥

lotta sa...

Blomman står snett

vintageretroprinsessa sa...

woooow vilken sken .
Fast jag skulle nog helst vilja ha den blåa till Bambi :D


ha det finast

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos