Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 17 september 2009

PEARLS FOR GIRLS

Är inte det här armbandet döläckert???
~~~~
Det är Pearls for Girls - Armband Laugh Love Live
och finns hos Creative Lounge..!!!
Dom har ju sååå många snygga smycken,
men det här fick mig att dreggla.. :-o
Klockrent min stil..!!!

6 kommentarer:

Agnieszka sa...

Tack söta du för kommentaren! Hoppas ni oxå kommer få en fantastisk helg! Jag har halsband och armband från dem, köpte när jag var på mammabloggalan i Gbg!
kramis

Amanda sa...

Underbart fint armband. Jag har tittat där förut och där finns många underbart fina smycken!

Låter härligt med en miniweekend. Hoppas ni får det kanon i stugan!
Kram

Ingela la la sa...

Dom har riktigt snygga smycken dom. Träffade på dom på mammablogg galan ja var på.Trevliga dessutom :)

SV overallerna finns från storlek 86.
Hoppas allt är bra!
Kram

Elin (Edvinsmamma) sa...

Tack för din fina kommentar!
Den värmer verkligen :)

Jätte fint armband!
Den fick mig att dreggla lite med ;)

Kramar

Creative Lounge sa...

Tack sötaste raraste! Vad kul att du gillar våra smycken! :)
Grymt fint armband! Love it!!

Kramar Evelina

Anonym sa...

Det är jättefina smycken och dessutom till okey pris =)
Jag fick tidigare ett halsband från Pearls for Girls av min stoasyster och nu när kusin Jenny fyllde år shoppade jag ett halsband från Pearls for Girls till henne.
Jag hoppas och tror att Ni har det kalasbäst där i stugan utanför Sundsvall.
*kram* Åsa

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos